۵ نوع شیرآلات بهداشتی مدرن و لوکس

شیرآلات لمسی

شیرآلات لمسی با تماس انگشت یا قسمتی از دست افراد روی بدنه‌شان کار می‌کنند. ظاهر شیرآلات لمسی بسیار شیک و زیباست و با نصب آن دکوراسیونی متفاوت خواهید داشت. استفاده از این مدل شیرآلات بهداشتی بیشتر در آشپزخانه کاربرد دارد.

شیرآلات لمسی

شیرآلات چشمی

سطح بهداشت شیرآلات چشمی بسیار بالاست به همین جهت استفاده از آن در اماکن عمومی کاربرد زیادی دارد. این مدل شیرآلات فاقد دستگیره هستند و از طریق سنسور کار می‌کنند. برای استفاده از آنها کافیست دستتان را جلوی شیر گرفته و کمی تکان دهید.

شیرآلات چشمی

شیرآلات دیجیتال

شیرآلات دیجیتال جزو جدیدترین و لوکس‌ترین انواع شیرآلات بهداشتی به‌شمار می‌روند. این مدل شیرآلات دارای یک صفحه نمایشگر دیجیتال هستند که تنظیماتی از قبیل شدت جریان ورودی آب، دما و زمان قطع و وصل شدن آب را با استفاده از آن می‌توان انجام داد.

شیرآلات دیجیتال

شیرآلات با روکش برنجی

شیرآلاتی که بدنه و روکش آنها از جنس برنج باشد، در نوع خود بی‌نظیرند زیرا علاوه بر ظاهر لوکس، مقاومت و دوام بالایی هم دارند. نام دیگر این نوع روکش در بازار، روکش طلاست که به دلیل درخشندگی و رنگ طلایی شیرآلات با روکش برنجی انتخاب شده است. مقاومت بالا در برابر فرسایش و خوردگی، عدم نشان دادن لکه و خاصیت میکروب‌کشی از ویژگی‌های بارز این جنس شیرآلات محسوب می‌شوند.

شیرآلات با روکش برنجی

شیرآلات با روکش برنز

اگر روکش‌های براق را نمی‌پسندید و به‌دنبال روکشی مات و زیبا هستید، شیرآلات با روکش برنز بهترین انتخابند. این جنس شیرآلات مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی دارند. قیمت شیرآلات با روکش برنز به نسبت شیرآلات برنجی پایین‌تر است، اما همچنان جزو شیرآلات گران قیمت به‌شمار می‌روند.

شیرآلات با روکش برنز

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *