یزد بسپار

لوله و اتصالات یزد بسپار

فروشگاه پایپ آپ به عنوانی یکی از بزرگترین فروشگاه‌های لوله و اتصالات ایران، با همکاری با برندهای داخلی به عنوان تامین‌کننده، نیاز شما مشتریان گرامی را همیشه اولویت قرار داده است.

برند یزد بسپار به عنوان یکی از تامین‌کننده های فروشگاه پایپ آپ در محصولات لوله اتصالات پوش فیت تک لایه پلی پروپیلن و پنج لایه یزد پکس است. این برند ایرانی در سال ۱۳۷۶ پایه گذاری شده و تاکنون در این صنعت فعال می‌باشد.

به گفته‌ی محمدتقی شهوازیان مدیرعامل شرکت یزد بسپار در مصاحبه با دنیای اقتصاد، تولید لوله‌ها بر اساس استانداردهای آلمان می‌باشد چرا که به غیر بازار داخلی، این شرکت محصولات خود را به کشورهای منطقه و بازارهای بین المللی ارائه کرده است.

شرکت «یزد بسپار» از سال ۱۳۷۶ در زمینه تولید لوله و اتصالات در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع آغاز به کار کرد و روز به روز بر سبد محصولات خود افزوده است و از جمله این محصولات می‌توان به لوله‌های «پروپیلن»، «پوش فیت فاضلابی» و «لوله‌های پنج لایه» اشاره کرد.

این شرکت اولین دارنده ISO 9001:2000 در مدیریت کیفیت در کشور است. یزد بسپار دارای گواهینامه های متعددی از سوی اتحادیه اروپاست که از جمله می توان به اخذ گواهینامه OHSAS 18000 و ISO 14000 ، اخذ گواهینامه استاندارد بین المللی ایزو(ISO 10004:2010) درحوزه مشتری مداری ازسوی اتحادیه اروپا، اخذ گواهینامه CE، دریافت نشان و استاندارد بین المللی ارزش برند ISO 10668:2010 از سوی اتحادیه اروپا و نشان بین المللی تضمین کیفیت محصول (PQA) در صنعت ساختمان،از سوی اتحادیه اروپا اشاره کرد.

شما می توانید محصولات شرکت یزد بسپار را از فروشگاه پایپ آپ به قیمت خریداری کنید و هر جای ایران که باشید برای شما ارسال خواهد شد. خرید محصولات یزد بسپار از پایپ آپ

اگر نیاز به مشاوره خرید دارید با کارشناسان ما در دفتر فروش پایپ آپ مشتقانه منتظر صدای گرم شما هستند. تماس با دفتر فروش

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 4.9]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *